måndag 20 december 2010

Promenadband till jul?

Jag har förstått att många köper sådana här promenadband nu till jul:


Själv fattar jag inte hur man ska få plats på ett sådant litet band?!
Mitt promenadband är myyyycket större än så ...

Där tränar jag nu dagligen, och det är definitivt roligare än både sjukhage och sjukbox, även om det inte är som RIKTIG träning.
Jag har dock  planer på att smuggla ut husses och mattes TV medan de är iväg på julfirande. Då ska jag sätta upp den framför skrittbandet och titta på TV medan jag tränar. Om jag får med mig DVD-spelaren ut, ska jag titta på Svarta Hingsten. (Beställde den precis på CDON.com.)

Champis-tränar rumpan.

1 kommentar:

  1. Lycka till Champis, Svarta Hingsten är ju en riktig läckerbit så det passar ju perfekt till jul.

    SvaraRadera