tisdag 30 november 2010

Uppfödning ...

... av virvelmarsvin, har min husse och matte tydligen börjat med. Och jag som trodde att planen var att de skulle föda upp travhästar?
Alfas Finans-virvelmarsvin.


Alfas Finans med Alfas Fazer på släp. Han är också ett virvelmarsvin. 

Alfas Francois-ett praktfullt virvelmarsvin.

Min lillebror Alfas Farao. Hur har HAN kunnat förvandlas till ett virvelmarsvin med de utmärkta gener han har?

En bonusbild på praktmarsvinet Fazer.
 
 
Champis- alltid ursnygg.

1 kommentar:

  1. Hörrudu ursnygga Champis, jag upptäckte precis att jag tydligen inte har läst din blogg sen november!!! :O Nu frågar sig ju vän av ordning vad det är för jäkla stil av ngn som kallar sig ett fan.....jag ber så allra ödmjukast om ursäkt och kommer att skärpa mig, jag lovar! Klapp på mulen// Fortfarande ett troget fan

    SvaraRadera