lördag 30 oktober 2010

Min familj

Jag tänkte att en presentation av min familj kunde vara på sin plats.
Min mamma är ingen mindre än självaste Hillary Clinton. Jag tror inte att hon behöver någon närmare presentation.

Mamma.

Min pappa är tydligen en otrevlig typ, käkar skötare till frukost och så. Allraminst. Jag vet inte riktigt var han finns, han är vad man kan kalla en frånvarande far. Nyligen hörde jag ryktas om att han var intagen på Kumlaanstalten, jag vet inte om det stämmer...

Pappa..
Bilden lånad av Google.

Äldst av syskonen är jag. Jag är också bäst och finast. Och ödmjukast.

Jag. Champis.

Jag har hunnit få en radda syskon också. Allra bäst är min brorsa Abbe (Alfas Abe Lincoln). Vi brukar kampera ihop, men nu är ju jag hemma i min pestiga box, medan han fortfarande är kvar i träning hos Zacke. 

Abbe.

Efter Abbe kommer min syrra Nous Esperons i syskonskaran. Hon har flyttat till Finland. Jag hoppas att hon fattar vad de säger där.
Nous Esperons som föl.

Sedan har jag en liten syrra som heter Aisling. Så här såg hon ut som åring.

Aisling.

Därefter kom det en brorsa. Alfas da Vinci heter han, och bor hos Zacke,  samma ställe som jag bodde på innan jag skadade mig.

Alfas da Vinci som åring

Sedan var det dags för ett sto igen. Hon heter Alfas Evita och bor också hos Zacke.

Alfas Evita.

Sist och definitivt minst är Alfas Farao. Han bor fortfarande ihop med mamma den lyllosen.

Alfas Farao.¨

Champis-gillar familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar