måndag 17 januari 2011

En sucker.

Det är vad jag är.
Här har man anmält sig på dejtingsajter, skrivit kontaktannonser och kollat hingstreklam alltmedan drömmen om hingsten med stort H har frodats. Så viskar en liten fågel i mitt öra om hur det EGENTLIGEN går till ...
Man får inte ens TRÄFFA snubben man ska bygga föl med. Istället är det någon slibbig tvåbening med plasthandskar som står för romantiken.

Så nu har jag bestämt mig. Om ungefär två veckor ska jag till veterinären på återbesök. Är allt ok då får jag förhoppningsvis börja trava. Då ska jag tillbaka till Zacke och träna stenhårt så att jag kan komma tillbaka till tävlingsbanan. För på tävlingar får man åtminstone spana på hetingarna.

Champis- några illusioner fattigare och fortfarande singel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar