tisdag 18 januari 2011

Dagens outfit

Jag har förstått att en bluggare av rang måste beskriva sin outfit ibland. Med tanke på hur jag ser ut nu för tiden känns det rätt pinsamt, men är man en bluggare så är man.

Dagens outfit i sjukhagen: Hömelerad snygg brun päls och en sliten, blekt och lagad föredetta blå nylongrimma.

Dagens outfit under sjukgymnastikpasset i ridhuset: Travhuvudlag med blandade bruna och svarta remmar, tömkörningsdäckel med ett däckelunderlägg som är så slitet att det är håligt. Helt ok ljusbruna tömmar. Som accesoar hade jag en hostande och snörvlande matte iförd bland annat en hemmasydd tokermössa.

Med detta vill jag bara ha sagt: Matte helt seriöst, jag har sprungit in nästan 800 000. Skulle du kanske kunna åka till Börjes och shoppa för ett par hundra iallafall?

Champis- visserligen en sann skönhet som klär i allt, men borde det inte ändå finnas gränser?

3 kommentarer:

  1. Hallå, en sann bloggare visar bilder på outfitten. Men just det, du är ju en bluggare...

    SvaraRadera
  2. Präxis. Dessutom så höll ju min fotograf i ett par tömmar, så det bidde lite besvärligt att ta kort.

    SvaraRadera
  3. En tur till Börjes är väl det MINSTA man kan begära! Mitt förslag är att du viskar vackert i husses öra att du springer snabbare ju snyggare du är, jag menar....det är väl ändå han som är inköpsansvarig i din familj?

    SvaraRadera